CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Isnin, 5 Januari 2009

holy s*it...you're jar-jar binks!!

happy new year...sory kepada semua yang menunggu post baru dalam blog tak tentu hala ni...bukan ape, sibuk pelik ditambah dengan 'lack of connectivity' kepada dunia luar menyebabkan blog ni 'dorman' sekejap...

tahun baru, bahasa baru...aku rase dah sampai masenye nak taip dalam bahasa melayu...patriotik sket la kunun...tapi bukan bahasa melayu baku la, rase macam skema je. walaupon ramai yang cakap aku skema semenjak berkacamata ni, biaq pi la depa...skali aku terajang baru depa tau..

takdak apa yang menarik pon dalam blog ni, malas dah nak 'menaji' orang dalam blog ni...ALLAH kurniakan kita akal untuk berfikir dan tulang empat kerat untuk bertindak...tapi tak ramai yang bole gune kan sume tu untuk kepentingan sendiri, apatah lagi untuk kepentingan negara, bangsa dan agama.

aku skang berada di terengganu...tak payah la nak di terang kan aku buat ape kat sni...yang slalu baca blog ni tau dah aku buat ape...terengganu ni orang cakap, islamic nye hebat macam kelantan jugak la..aku tengok xda pon sgt2 macam kelantan, biase2 je...lagi satu tak ramai orang terengganu ni yang tak sombong...ada2 je pe'el nye..tapi tak pe la, bak kata malique too phat, "masuk tempat orang bawak otak bukan pisau".

kerja pun macam tu je la..biase2 je. tak da la rush hour sampai putus kepala...relaks.

makanan sedap...tu je yang best.

haa...nak sangat kan post baru..amek ko!